gulcenazali Dygosmn1 ah çok teşekkür ederim size d eçok geçmiş olsun bizde baya bir süre bu hastalıkla savaşıcağız gibi görünüyor ama en azından tedavisi var diyorum. Rabbim korusun tüm evlatları
Zynpppbb Merhaba anneler çocuklarınız ne durumda benım kızımda aynı teshıs konuldu bılgılendırırsenız sevinirim