Çok çok geçmiş olsun . Benim ilk oğlum 1 .5 yaşındayken topallamaya başladı Dr götürdüğünde üst solunum yolu enfk kemikte sıvı biriktirmiş ağrı kesici krem vermisti 3 yaşına kadar kemginde sıvı birikti her hasta olduktan bir ay sonra oluyordu . Şişme olmadı çok şükür ama topallama oluyordu kaç doktora da goturdum hep aynı şeyi söylediler çok çok geçmiş olsun rabbim evlatlarımızı esirgesin canım benim