ikiprensesannesi_- aybiduranne üçünü toplam kaça verirsiniz peki? Bi de nerde oturuyorsunuz ona göre kargo ücreti falan da var ya ☺️
aybiduranne ikiprensesannesi_- ben ikisini 5 E aldım kırmızıyı da 500 E almıştım üçünü 4 e bırakırım batmanda oturuyorum grdp üzerinden yazarsan kargo için falan yardımcı olurum yine
ikiprensesannesi_- aybiduranne ben bi düşüneyim ama 2.ele göre biraz fazla fiyat veriyorsunuz sanki yaa
aybiduranne ikiprensesannesi_- 2500 e aldım canım ikisini de kırmızıyı da 500 E almıştım ben 3 tanesine 4 dedim 1500 düşürdüm sen bilirsin yine de