Kızlar elimde 2 abiye var ikisi de sadece 1 kere giyildi görümcemin düğününde giydim artık giymeyeceğim için satıp bebeme beşik alacağım ikisini de 2500 e aldım 2 ye bırakabilirim şallarla birlikte göndereceğim gardrops da yüklü fotolar buraya da ekleyeceğim