crybaby babaannesi hayatta bakmaz açık açık söylüyor zaten. Tek müsait kv ama hastaneye gidemiyorum tansiyonum çok yüksek dedim, yapacak bir şey yok büyüyünce git dedi ve ben hala kardiyolojiye gidemedim sağlık ocağı ısrarla kardiyolojiye git dediğine rağmen. Annem çalışıyor hafta sonu bazen der bana bırak sen eşinle takıl diye. Bir kerede kalmıştı ama nasıl özledim o kadar alışmışım ki. İlk doğurduğumda bebekle bir daha bir şey yapamayacak miyim derken şimdi bebeğimsiz yapamam diyorum