Ahlelele_Ahlelass crybaby Doğduğundan beri bir saatlik bile olsa kimseye bırakmadım bırakamam da bırakacak kadar kimseye güvenmiyorum
crybaby Ahlelele_Ahlelass ay bende böyleyim de eşim çok kızıyor yalnız değilmişim kendimi anormal hissettirdi ailedekiler
NewMomm1 crybaby bu hayatta gözüm kapalı güvenip evladımı emanet edebileceğim tek kişi annem. Zaten şu an beraber yaşıyoruz. Ayrı yaşasaydık da acil durum varsa bırakırım hastanede yatmak vs gibi. Ama onun dışında sanmıyorum bırakacağımı. Kendi isterse müsade ederim.
Ahlelele_Ahlelass crybaby hiç sıkma canını bırakmak zorunda değilsin ben bir ara mama almaya gidecektim eczaneden kızım 4 aylıktı kaynanam ver bendd dursun sen gelene kadar dedi bırakmadım benimle gelsin benim içim rahat etmez dedim hala da öyleyim 2 yaşında şuan asla kimseye bırakmıyorum eltilerim falan hastane işi falan olsun bana getirirler bakarım ama ben bırakamam sürekli kafam çocuğumda olur eşim bile parka markete falan götürürken hep aklımda eve gelseler nerde kaldılar diye düşünürüm
yagmurkokusu_ crybaby biri 7 ye girecek diğeri 3 e girecek okulumuz uzak olduğu için görümcemde kalıyor bazen bazende biz gidip götürüyoruz. 3 yaşında olanın bakıcıya da bırakıyoruz görümcemde alıyor işimiz olduğunda.
crybaby Ahlelele_Ahlelass bende 5 dk bile ayrılmadım işi de bıraktım kimseye bırakmamak için 🥺 ne gerek var ki sevmek isteyen yanımda sevsin düşüncesindeyim
Sumshn crybaby 1 kere bıraktım o da doğum yapcam diye 15 aylıktı 2 gece kaldı. Bidaha da kalmıyo😁 o zaman anlamamıştı da 🙈 şimdi soruyoz yok ev ev diyo🤣🤣 2.5 yaşında 😊
Storymoon crybaby annemde de kalır ama babaannesi bakıyor ztn çalışıyorum ben cuma günü alıyorum pazar günü bırakıyorum
crybaby Storymoon yanlış anlamazsanız size bir tavsiyede bulunmak isterim . Bende böyle büyüdüm annemle birbirimize çok zor alıştık ve şuan 28 yalında hala anneme öfkeliyim beni bıraktığı için belki imkanınız yoktur ama daha sık görmeye sık vakit geçirmeye çalışmanız sizin için daha iyi olabilir 🙏 asla karışmak değil ama kendim için hassas bir konuydu dile getirmek istedim
forumgurmesi İlk geçen ay bıraktım babannesine ve anneannesine. 22 aylıktı. Ama gerekseydi ve imkanım olsaydı daha önce de bırakırdım, yeterki iyi bakabilecek biri olsun