Sermec27 valla moralim bozuldu benim de canım. Kızıma neler yapıyorum. Kefir içine kuruyemiş rendeliyorım. Muz eziyorum. Kıyma et veriyorum her şeyi veriyorum ama almıyor. Çevrede sanki anne iyi beslemiyor gibi görüyor. Kaşık görünce hemen kafasını çeviriyor kendi başına yemek istiyor. Doğum kilosu 3.500 du karnımda iyi besledim o genetik değil miydi doğunca azıcık bir şey kaldı. 5.5 aydan beride diş çıkarıyor biraz da o da yordu bedenini hayırlısı ne diyim