ebrusafura Elvinemine evet maşallahı var😂 gayet iyi herşey ilk 1 ay mama+ anne sütü içiyordu mamayı içmedi ağzından çıkartıyordu 2 aydır anne sütü içiyor zaten doktor sütünüz az ama yağlı dedi
Usnac1995 Elvinemine 3 aylıkken benim oğlum 7 kiloydu 😂 Ama 1 yaşında 10.500 dü sen düşün. Bir yerden sonra kilo almamaya başladı
Elvinemine ElisaMom___ dogum kilosuda zayifdi .yok canim mamayla simdide mama istrmiyor sadece geceler ek qidayla yasiyoruz yani🤦🥴artik kendimi yipratmiyorum dert etmiyor sagligi yerinde sukur .zamnla kilo.alir .doktoru anne baba zayif bebekde genetik diyor
Elvinemine ebrusafura maşallah canim onemli olan sutun yagli olmasi .benim yengeminde sutu azdi amma yagliydi doyuruculugu mukkemeldi bebkleri tombik tombik di 😂
nursnmh ElisaMom___ sağım yaparsaniz farkedilir yağlı olup olmadığı yag üste kaliyor. Testi var mi biliyorum
ElisaMom___ Elvinemine bebekler ilk aylar çok hızlı kilo alıyorlar sonradan yavaşlıyor bunu bana ebem söylemişti canım
Berfin4720 Elvinemine bebekler ilk 4 ay hızlı kilo alıyor ek gıda döneminden sonra yavaşlıyor kiloları