bendenbirtanedahayok duzeniniz böyle size uyuyorsa tabi bilemeyeceğim her ailenin farklı ama benim için çok geç ben en geç 9da uykuya geçmesini istiyorum. Geçmediği gün huzursuz olur o gün bitmez artık. O kadar geç uyuduğu için de sabah geç kalkıyor sizinki . Benim ki 8 buçuğu geçerse ben kendim uyandırıyorum yoksa tüm gün uyku düzeni gidiyor ya akşam erken uyuması benim için önemli. Dinleniyorum dizi falan izliyorum en azindan 😂😂 tabi her akşam aynı olmuyor kudurukluk gelip geçte uyuyabiliyor