hasibe04 annemle teyzemde philips var son cikan modellerinden. Memnun olduklarini soyluyorlardi ama benim dysonu deneyince bu daha iyimis dediler. Agirlik olarak daha agir philips daha cok yoruyor ve cekimi dysonun daha iyi sanirim. Bendeki v12 modeli dysonun