Ben de Bosch kullanıyorum. Büyük tanelileri çekmiyor daha doğrusu fırça uçlu olduğu için fırça başka tarafa fırlatıyor. Onun dışında iyi bence hızlı şarj adaptörü ile yarım saate doluyor. Çok başlığı var. Işıklı ya da bükülen modellini tercih etmedim.