iremaydmr Bebeğim şuan 17 aylık olacak ve birkaç kez yediklerine bağlı olarak pişik olmuştu, domates ve kırmızı meyveler pişik yapmisti sadece. Ben ilk 7-8 ay hep temizleme pamuğu ile temizledim, dışarıya çıkınca da BEBELAND marka ıslak mendil kullandım,hâlâ öyle yapıyorum. Şokta üçlü paket halinde satılıyor ve içeriği çok temiz olduğu için bunu tercih ediyorum.54-57 lira gibi biseydi son aldığımda. Stok yapmıştım ilk zamanlar hatta. Bir kere sleppy kullanmak zorunda kaldım o gün de pişik oldu çocuğum,daha da kullanmam.