iremaydmr Sektörde olan marka dışında önerileri yazarmsınız bu turcolar primalar sleepyler pişirdi çocuğu
Fundish iremaydmr pamuk kullanıuorum ıslatıp bir kaba koyuyorum ordan kullanıyorum ebebektekiler en uygunu pişik olmuyor o zaman
iremaydmr Fundish bende de pamuk var bi koli de duruyor hala ben dışarıda kullanmak için ıslak mendile geçiş yapıcam zor oluyor öyle
Mikisss Fundish merhaba.yorumunuz ilgimi çekti nasil yapiyorsunuz onu.agzi kapalı bir kaba islak pamuk koyuyorsunuz dimi?doğrumu anladım.pamuk kuflemyomu?bende yapicam oğle çok pratik geldi.
fizikiharita Prima premium care bez kullanıyorum. Bence önemli nokta bez. Islak mendil baby turco. Islak mendille sildikten sonra pamukla ıslaklığını alıyorum. Her kaka sonrası da krem sürerim. Ama geçmeyen pişik belki alerji belirtisi olabilir…
gokkuss iremaydmr baby turco ve sleepy bizde kullandk pişik yaptı çnkğ ıslaklığı az e bebekten aldık kendi markası baby me mi neydimo çok iyi geldi tahriş etmiyor baya ıslak
kedilibebeli iremaydmr 8 aya kadar hep pamuk kullandım sonra sleepy zeytinyağlı ıslak mendile geçtim hiç bi sorun yaşamadım şuan 1 yaşında sadece dişarda ıslak mendil kullanıyorum evde yıkıyorum. Islak mendilden ziyada ıslak kalmamasna dikkat edin sık havalandırır ciltten cilde de değişir eğer hassas bi cildi varsa pamuk öneririm
blogmomies iremaydmr Şok markette 3lü satılan yenidoğan ıslak mendili var Bebeland. Bazı Şoklarda kutulu bazılarında poşetli satılıyor. İçeriği çok temiz ve uygun da fiyatı. Bence mutlaka deneyin.
durulandiniz iremaydmr ıslak mendil değil ıslak kalması pişir yapar :) Ama molfix yenidoğn çok güzel tavsiye ederim
alev5 iremaydmr üni baby ve molfix izotonik sulu güzel. Doğduğundan beri üni baby kullandık pişik falan yapmadı içeriği de temiz
garfield_ iremaydmr molfix izotonik sulu doğduğundan belli kullanıyorum Bi sıkıntı yaşamadım diğerleri pişik yaptı hep bizde