kubra11111212 yenianne112 ayva çekirdeğini az bı suya koy bir gün ikinci gün jöle oluyor onu sür sürekli emzirirken de silmene gerek yok.cok iyi geliyor ben lansiloh krem gümüş kapak hepsini kullandım ama bu dediğim fayda etti
Ebemom 3aylık oldu sürekli meme acısıyla yaşıyorum bana ne lansinoh ne diğer kremler iyi geldi yarım çay bardağı kaynamış soğumuş suya bir çay kaşığı karbonat at karıştır temiz bezle yada pamukla sil ve kurumasını bekle çok iyi geliyor
pembemontluleyla yenianne112 ben kapatmadım ya bazen göğüs pedi koyuyordum ama onu da sık sık değiştirmek gerek
Busraaelaa yenianne112 bende öyleydim diyodum emzirmiycem çünkü çok acı cekiyordum ama sonra silikon uç almıştım onunla rahatladım onla emerken de göğsümün yarası gecmişti sonra sonra alıştıkca onsuz emzirmeye baslamıstım bazı bebek onu kabul etmiyor ama benimki almıştı da rahat etmiştim deneyebilirsin arada krem de sürüyordum emzirdikten sonra bide kendi sütünü sürersen de iyi gelebilir
yenianne112 Busraaelaa teşekkür ederim peki silikon uçtan sonra bırakınca tekrar aynı acılar olmadı mı
dman yenianne112 çok işime yarayan bi öneride bulunacağım ; hem göğüs ucu yaralarınız geçecek gende bebeğinizin ağzı pamukçuk olmayacak ☺️❤️❤️🔥 Karbonatlı su ile göğüs ucunuzu ıslatın her emzirme sonunda ve silikon göğüs kalkanı kullanın mutlaka bu şekilde sadece ilk ağzına aldığında acır sonra hemen geçer yara da olmaz böylece 😌❤️Deneyin lütfen bebeğiniz sütünüzden mahrum kalmasın 🫶🏻