Gokturkmom bende 15 Ocak 2024 annesiyim. Alıştık 1 yaşını geçtik bile zaman o kadar hızlı ki. Zorlandığım dönemlerim oldu ilk aylar çok ağlıyordu. Gazıda yoktu . En güzel zamanları 6 aydan sonra geliyor bana hem daha elde tutulur daha sevimli gülüşü yeter 🥰 her ayın ayrı bi güzelliği
var tabi , beraber oyun oynamak anne demesi o kadar tatlıki 🥰 Allah’ım bütün herkesin evladını bağışlasın. Anneler olarak bazen çok bunalıyoruz yıpranıyoruz . Hele destek görmeyen anneler için daha zor , benim gibi gurbette olan kimse yanında olmayanlar içinde zor bazen birine bırakıp kafamı dinlemek istiyorum ama şartlar işte. Genel olarak iyiki doğmuş iyiki hayat enerjimiz olmuş 🥰 tavsiyem her anın tadını çıkarın bol bol sevin öpün koklayın.