Gokturkmom 2023 aralık annesiyim. Biri de yolda 2025 mayıs annesi olacagim bide 😄
Çok guzel bi sey bu annelik. Tabii ki donem donem herkes zorlanir. Herkes o yollardan gecer. Cogumuz desteksiz buyutuyoruz. Ama biz bunun ustesinden geliyoruz gelebiliriz her zaman. Gucluyuuz. Hic sey yapmayin yeni dogan donemi zor diye yerinden kipirdamayana kadar hersey kolay aslinda. Oylece birakip iki dakika gozunu ceke bilirsin ama bi dondu mu emekledi mi yurudu mu asil is o zaman basliyor bilesiniz 😄
Kucagima alisti ay kucagimdan inmiyor diye dusunmeyin bi yerden sonra kucaginiza bile gelmiyor durmak istemiyor. Ay keske iki dakika gogusumde uyusun diye gecmis fotolara bakarken bulacaksiniz kendinizi 🥹
Uyumadi falan diye sey yapmayin o 5 dakikacik uyku bile ilk zamanlarda onlarin uykusunu almasina yetiyor.
Yemek yemiyor bu cocuk ac ac diye kendinizi uzmeyin acikirsa yiyecek zaten ek gida zorlamasina gerek yok. Doktorum sey demisti her yasi icin 1 yemek kasigi yemek bile yeterli geliyor tabiki fazla yiyen cocuklarda var. Onlara bakip uzulmeyin. İctigi su bile onun karnini doyduruyor midesi zaten ufacik 😍