ikizkom Kızlar 50 gunluk bebeklerim, az az da olsa emzirmeyi calısıyorum. Maalesef şu an DIYETİSYENE gidecek durumum yok :( Emziren anne diyet listesine ihtiyacım var:( sizlerde varsa paylaşırsanız çok sevinirim
char ikizkom ikizleriniz var bir de sanırım 50 günlükler diyorsunuz. Diyetisyenler 6 aydan önce emziren annelere diyet önermiyor bilginiz olsun
busrasya23 ikizkom benim bebeğim üç aylık şuan yaptıklarım sabah birbuçuk ekmeğe eşdeğer bir lavaş var onunla dürüm yapıyorum yumurta peynir zeytin yeşillik akşam öğünlerimi azalttım ama et tavuk yada balık mutlaka yemeye çalışıyorum bazen sütlü tatlı yapıyorum onun dışında hurma ile tatlı ihtiyacımı karşılıyorum 20 gün falan oldu komple şekeri bıraktım şekeriz çay falan içemezdim emziriyorum 74 ile hamile kaldım 86 ile doğuma girdim şuan 69 kiloyum 63lere düşmem lazım çünkü tüp bebek annesiyim 74 ile hamile kaldım ama iğnelerden zaten 10 kilo akmıştım o süreçte gebelik kilomun altında olmam motive etmiyor o yüzden
ikizkom ozcan39 emzirince cok halsiz kalıyorum adeta şekerım dusuyor o sırada ne yapmalıyım bilemiyorum ya😢 emziriyorum su içiyorum ama sonunda bi çikolata atmazsam ağzıma bayılacak gbi oluyorum
bendenbirtanedahayok ikizkom bende öyleydim mutlaka hurma, kuru incir, kuru dut ya da kuru kayısı bunları bol bol tüketin hem şekerinizi düzenler hem enerji verir hemde sütünüzü arttırır 🌸
ozcan39 ikizkom Çikolata yerine sizi daha uzun süre tok tutacak şeyleri tüketmeye çalışın. En azından peynir ekmek.
ikizkom busrasya23 ben de tüp bebek ile 15 kg aldım iğneler , opular :( verrirz inşşlh canım motive edelım birbirinizi buradan
busrasya23 ikizkom vericez canım yeterki isteyelim biz ne yollarla çocuk sahibi olduk kilolar ne kiii 🫠
Dlkuzn ikizkom 1 hafta bile dayansan alışırsın illa tatlı istiyorsan bir sürü fit tatlılar var onlardan yapıp yiyebilirsin de
ikizkom char evet ya, saglıklı beslenme şeklını oturtmak daha mantıklı hani aşırı kısıtlamalı bi diyey değilde