Ozlem_yldz o dert bende var canım hamileliğimin son aylarında göbeğinde vardı bir kasinti doğurdum iki gün sonra bacaklarımda ensemde belimde başladı ama nasıl kaşınmak ben sandım sivri sinek ısırdı ama kasiya kasiya oldu ayaklarim yara doktor ilaç yazmaz emzirdigim için diye doktora gidemedim geçenlerde gittim bı krem yazdı oda anlmadi ne olduğunu ama çok berbat lekeler izler kaldı kocamdan utanır oldum 🤦 netten baktığınızda hamilelik egzaması diye geçiyormuş sebebini ve şifasını bulursanız banada söyleyin lütfen bu arada iç sesim oldunuz postta çok aradım ama böyle bir yazı görmemiştim