ZeyDef bana da herkes uyuz olmuşsun diyor ama bende Doğum sonrası çok kişide rastladım bu soruna. Aşırı bir kaşıntım Yok tüm vücuduma da yayılmamış bazı bölgelerde kaşıntım var sadece. Kabarıktır kızarıklık ta yok
gulsahbaydemir hava inanılmaz karlı ve ilçede kalıyorum cildiyle Yok burda 1 saatlik mesafe var merkezle aramızda. Arabayla bile Beş dakikalık yol gidilmiyor şuan 😕