Benim kızımda öyleydi hiç aglamazdi 2yasina kadar devam etti sonra nazar ettiler çocuğuma icinden canavar çıktı 😂😂2sene biriktirmis herhalde ben kendim kalkıp emziriyordum ilk 20gun kardeşim geldi kaldı sonra hep ben tek başıma baktım kızıma annem gündüzleri geldi gitti hatta düştüğünde falan hiç aglamazdi iğneden korkmazdi aglamazdi 1hafta bronşitten yattık 1yasinda hemşireler cesur bebek diyolardi kızıma taki dişçiye gidene kadar köpek karı uyusturmadan dolgu yapmaya çalıştı kızım korktu ki iğnede yapmadı ama ondan sonra birdaha doktora zor götürüyorum 😏