Merhaba sevgili anneler oğlum 3 yaşına girdi ama hala bezine yapıyor çişini. Bir türlü tuvalete alıştıramadım. Kolzete aparat aldım oturuyor ama yapmıyor gelmedi diyor yok diyor ama bezine yapıyor. Sabahları kuru kalkma çişi gelince sıkma falanda yok. Direk bezine yapıyor kakası gelince kuytu bir yere geçiyor yapıyor anlıyorum hadi annecim tuvalete gidelim oraya yap diyorum gitmiyor. Tuvaletle ilgili kötü bir anısıda yok. Nasıl yapacağım nerden başlayacağım hiç bilmiyorum. Benimki gibi tuvalet alışkanlığı kazandıramamış anneler varmı? Tavsiyeleriniz varmı ?