Offf okurken bile gözlerim doldu😥😥 Çok geçmiş olsun. Allah bir daha yaşatmasın inşallah. Ben de yakınlarda bebeğimin ö*düğünü gördüm rüyamda ama hâlâ atlatamadım o durumu. 10 buçuk aylık oldu ama doğduğundan beri geceleyin sürekli nefesini kontrol ediyorum. Allah hiçbir anneyi evladıyla sınamasın inşallah.😥😥😥