Kızlar başıma ne geldi hala içim acıyor 😣 Oğlumla bi mağazadaydık kuyrukta bekliyorduk onun da elinde simit vardı arabasında yiyordu ama uzun süre sesi çıkmadığında bakmalıydım dalmışım 🥹Ödemeyi yaptım eşyaları sepete koydum baktım uyumuş ayakta neyse başta sevimli geldi gülümsedim o haline bi baktım ağzı dolu uyandırmaya çalışırken kolu yana düştü elindeki simitle aklım çıktı sakin olup tekrar tekrar seslenip uyandırmaya çalıştım ağzındakileri almak için çünkü çok doluydu ağzı boğuldu sandım çünkü tepki vermiyordu gözünü azıcık açıp kapattı çıkarmaya çalıştığım simitleri yuttu o panikle arabadan da çıkaramadım sonra aldım kucağıma hala uyuyor ama benim gözlerden yaşlar akmaya başladı annecim kalk korkuyorum diyorum tık yok sonra çıktım mağazadan bebek bakım odasına gittim hala ağlıyorum uyandırmaya çalışıyorum kalkmıyor nefesini dinledim sakince şükür nefes alıyordu bi süre kaldım öylece elim ayağım boşaldı Rabbim kimseyi evlat acısıyla sınamasın 😢😭😭😭😭