gokce21 Ben 29 Şubat tarihinde nöroloji uzmanına gittim, doktora videoyu gösterdim, normal değil dedi . Eeg çekimi yapıldı o gün, öncesinde uyuması için şurup denedik çok strese girdi bebeğim çünkü şurup içmiyor çok direniyor. o gün emzirerek uyuttum ve emerken eeg çekimi yapıldı, eeg çekimi sonucunda doktor bize bebeğimin beyninin sol tarafını iyi görmedim, mr çekimi yaptırın ondan sonra görüşelim dedi. Bebeğim alerjik bronşit, mr için aldığımız gün de grip oldu, anestezili mr çekimi olacağı için mr çektinemedik,mart ayının başında B12 takviyesi kullanmaya başladık, en son 15 Mart’ta oldu sadece başı titredi o günden sonra hiç titremedi yaklaşık 2.5 ay oldu titreme olmayalı, b12 den önce 3 ayda 8/9 kere titreme olmuştu. Şimdi de fakülte nöroloji bölümüne götürüp orada da eeg çekimi yaptıracağız ondan sonra mr çekimine karar vereceğiz. çünkü kısacası B12 takviye kullanımından beri titreme olmadı ve eeg öncesi stres te eeg etkilermiş.