askbebegimmbenim gece emmesini kes geceye ihtiyaci yok asla o yarım saatlik uykuyu da yaptırma bakalım nasıl olacak bide dene tabiki seni o kadar iyi anlıyorum ki aynı benim o dönemlerim gibisin sende ama dediğim gibi çok zor evet ama o düzen Bi otursun çok rahat edersin 1 sene mi almıştı benim mesela biz istanbul’daydık Adana’ya gelince herkes çok karışır oldu ne zorluyorsun çocuk istediği zaman uyusun bilmem ne falan özellikle de annemlere ve kaynanamlara gidince baktım ipin ucu kaçıp sıkıntı yaşıyorum dedim yok bu böyle olmaz oraya bile gidince asla taviz vermedim çünkü düzeni Bi bozuldu mu yeniden oturtmak çok çok çok zor oluyor o yüzden onu her türlü nereye gidersen git yapman lazım yoksa olmaz asla çocuğa bırakırsan da olmaz çünkü o oyunu vs bırakıp uyumak istemez ki anne baba olarak siz yapacaksınız ben hadi uykuya dediğim zaman eşim asla taviz vermez annemlere vs gittiğim zamanda da karışmalarını istemem ve karıştırmam da çünkü diyorum ya o düzen Bi bozulursa oturtmak çok uzun sürüyor ve eşimde onu bildiği için kayınım vs ya kalsınlar falan dedi mi asla izin vermez abi düzenleri bozuldu mu bizi perişan ediyorlar der kapatır sizde öyle yapın