Tazeanne0134 çok teşekkür ederim çok açıklayıcı yazmışsın. 15 aylık benimki şuan. Doğduğundan beri gazlıydi gece 12 1 e kadar artık eşimle dönüşümlü evde kucakta gezdirirken uyuturduk. 3.aydan sonra gaz sancıları geçtiği gibi kendi uyumaya başladı ayakta hiç sallamadım. Gece 1 2 kez emmek için kalkar sonra benle beraber uyaniyordu 7 8.aydan sonra yavaş yavaş bozuldu bı anda. . Bizde de düzen şu şekilde. Akşam yemeğinden sonra oyun oynarız kitap okuruz uyumadan hemen önce muhakkak hergun. Duş aldiririm. Burnunu açarım rahat uyusun diye. Kremlerini sürerim ve uykuya geçiririm. Ama bu saat hiç. Erken olmuyor dediğim gibi mahvoluyorum inan çok denedim. İlla 10 olcak o saat. Ama işte bazen 11 12 1 oluyor ve ben artık kaldıramıyorum. Bitiyor vücut. Ne güzel masallah harika düzen olusturmuşsunuz. Tek uyku yapıyor ve oda 30 dkika. Başka yok. Özellikle şu 1 aydır geceleri meme için kalkıyor tok oldugunada eminim. Bende sütten kesmeyi düşündüm ama herkes 2 yaşına kadar emsin nekadar emdi okadar iyi ilerde anlarsın diyorlar bende oyuzden kıyamadım belkide oyuzden böyle düzensiz uykular dediğiniz gibi. Ben onun istemediği birşeyi yaptıramiyorum hiç bir şekilde. Saat 9 buçuk gibi uyutmaya çalıştım gece 1 bucuga kadar sürdü. Okadar inatçı bı oğlum var. Bakalım nasıl olacak sütten kestikten sonra umarım düzelir ama daha baya var