Mukaddeshnn benaslindayohum_ yanliz büyüyen çocuklar normaldir biz gurbette akraba kimse vs yok eşim de aylik çalışır onu bile görmezdi. Ben ve çocuğum tek yanliz büyüyen çocuklar biraz geç konuşuyor herseyi anlıyorsa inanın bianda konuşabilir. Benm cocuk doktorum bir çocuk 2.5 yaşında konuşmaya başlar demişti başka bir doktor emzik var emzikli çocuklar geç konuşabilir azalt demisti 18 aylikti o sıra ve ben emzigi çıkardım emzigin de çok büyük etkisi var. Kızımın kelimeleri vardı 20 aylik iken ama pıtır pıtır konusmuyordu 2.5 yasinda tam konuşmaya başladı 3 yaşında suan ki hala öyle akıcı konuşmuyor 3 lü kelimemiz az bence normal.
Miracinannesi_ benaslindayohum_ hayvan sesleri araba vs seslendirdikleri de kelimeden sayiliyor 50 kelimeyi buluyorsa cümle kurmasi icin 24 aya kadar bekliyorlar
Diloooo Bizde kızım 2.5 aylık oldu bu ay akıcı konuşmuyor bizimde gerilik var mı diye merak ediyorum ben de herşeyı anlatmaya çalışıyor anlıyor ama cümle kurma kelimeleri tam söylemiyor inşallah bizim de açılır bian da dili