Kızlar şimdi 2 küçük japon balığı aldık alalı 1 hafta olmadı daha
Sabah biri ölmüştü nedenini bilmiyorum
Bugünde oğluma başka balık aldık ve biraz büyük aldık
Adam sürekli yemez dedi anlattı vs bende güvenip aldım
Şimdi fanusa koydum sürekli büyük balık küçüğü kovalıyor
Eşime alalım ayrı ayrı koyalım dedim yiyemez o buna büyük o kadar ağzı yok dedi ama yaralar diye korkuyorum
Balık aldığım yerde yan yana küçük büyük balık vardı bak dedi bunlar yemiyorlar burada birlikteler dedi
Bilen var mı?
Sabaha ölür diye korkuyorum