UrbanMom ilk doğumumdu. Suyum gelmedi benim, nişanım geldi. Gece yattım uyudum hafiften adet olursun ya öyle bir sancı oldu, neyse pek önemsemedim uyumaya çalıştım derkeeeen, baya baya şiddetli olmaya başladı . Dakika tuttum işte 10 dk bir sancı giriyordu ama dayanılmayacak gibi değildi. Ben evde çekmişim hastanede 4 cmdi vardığımda zaten. İşte çok hızlı oldu 5 dkda 1 sancı oluyor açılma oldukça şiddeti artıyor ama 40 saniye felan bu sancı. Beni çok zorlayan 7 cm den sonrasıydı. O kadar acılı ki nasıl anlatsam kafayı sedyeye vurup beni kurtarın dediğimi hatırlıyorum:(( sonrası kendi motivasyonumdu işte 9 cm’den sonra artık çatala kendim çıktım kafası artık gelmişti yani. 2 kez ıkınmayla doğumum oldu ıkınmada kabız olmuş gibi bir ıkınma hissiyatlı oluşuyor bence hiç fark yok. Sancı beni zorlamıştı. 2 tane dikişim oldu.Gerçekten göğsüne bebeği verince dünyalar senin oluyor🫢❤️Vee en çok ilginç gelen şey çataldan kendim indim sanki 5 dakika önce çığlık atan ben değilmişim gibi..