Ben sezaryen doğum yaptım ama hep normal doğumu merak etmişimdir, o duyguyu çok yaşamak istedim nasip olmadı bir daha dogursam yapacak çare yok sanırım sezaryen olacağım. Soruya gelirsek nasıl bir duygu? Su gelmesi nasıl oluyor, sancısı neye benziyor mesela, doğum olduğu an nasıl bir his oluyordu çıkarken filan. Dikişleri filan bosverin güzel kısımlarından bahsedin 🌸 benim suyum filan gelmedi sanci da çekmedim 39 haftalikken bir anda doğuma alındım