Altayin_annesi valla ben tamda mastit oldugum donemde sevgili kizimin atagi costu ondan sonra bana herseye karsi bi soguma geldi , kendimi kotu hissettim acaba anne olmak dogru karar miydi falan , aynu oturdum agladim , esime kizdim , esime agladim , sagolsum o da yardimci olur , 3 gun ben hastayken o ilgilendi benle de kizimla da , ama hep beni istedi bazen uyumadi bile babasinda , hasta halimle ben uyuttum falan , delirmistim o donem , simdi biraz daha toparladim 😁 arada gidip gelecek sanirim bu kafa 😂 esi yardimci olmayanlara Allah kolaylik versin valla