Neslimmmm benim kizimda gaz vs yok ama sanirim bu 3.ayi gecince annelerde bi patlama oluyor 😂 3 bucuk aylikken bana da bianda geldi birde tam manyakca atak donemleri , bende ilk defa bagirdim ve oturdum agladim. Bir an lohusa depresyonuna girmis gibi hissetim yine.ama sizinkisi gaz problemiymis , sicak suyun icinde biraz bekletin rahatlasin , benim kizimin gaz problemi olmadigindan baska bir cozum sunamiyorum 😊