Aslansisi1 MerveH_ 2 önce doğum yaptım halen dokuluyor ama eskisi gibi iki avuç kadar değil bir avuç kadar ☺️
aysegulcetin Bir çare bulan varsa bende tavsiye almak isterim. 2. Doğumumu yapalı 4 ay oluyor ve sürekli saçlarım dökülüyor her yer saç oluyor sinir oluyorum yerde saç görmekten
ticktack Bizim suan 2.5 aylık ama dökülmüyor sacim acaba ne zaman basliyor dökülme kel kalmayız dimi korkuyorum
1oglanannesi__ MerveH_ pregnacare emzirme döneminde saç dökülmesini önlemek için sipariş ettim umarım faydasını görürüm 2aylik bebeğim dökülmeden takviye ilaçlari almak gerek
mehmetcinar beybimmm eczacım harika bir megnezyum verdi ama tam ismini hatırlamıyorum hem enerji verecek dedi hemde o uyku halin falan gidecek dedi doğruda oldu. Sizde danışın bence güvenilir doktorunuz eczacınız varsa. Benim çok şanslıyım ki harika bir eczacı arkadsım var(ben emzirmiyorum o yüzden takviyeler hep bama göre)
Deletedmom_220 mehmetcinar aynen öyle bende dahilliyeye gittim. Demir yüklemesi ve magnezyum verdi. Ayyy ne saçma dökülme kaldı nede halsizlik ohhh mis
Bett1 MerveH_ bence bu saç dökülmesi kişinin yapısı, saçlarım çok sık iki doğum sonrası da saçlarım hiç dokulmedi üstelik B12, d vitamini ve tiroidim var. Kendinizi yipratmayin saclarim dökülüyor diye
Deletedmom_220 MerveH_ Dahilliyeye git Demir takviyesi yapsınlar Bir de Magnezyum kullan Bn yaptım saçlarım miissss
esoss22 Deletedmom_220 demir bende kullaniyorum.ama magnezyum iyi geliyomu elimde var kullansami magnezyumu hic duymadim saca iyi geliyor diye
mehmetcinar begum50 beb ilaç ismi veremem herkes kendine kan tahlılıne göre eczacısına doktoruna danılsın nolur nolmaz
annayimbenanna MerveH_ ben magnezyum çınko calcium b12 biotin alıyorum ve bir tane şampuan kullanıyorum baya baya bebek saçım çıktı.
aselkussum MerveH_ 4 buçuk aylık banyoda üstümden saçları temizlemekten duş alamiyorum takviye de alıyorum saçlarım çok fazlaydı aslında şuan ideal oldu ama ya devam ederse fbfbfh kel kalırsam 😅
busraosmanayaz kubrazey110 benim fenayım ya hafta 5 aylık olacağız 4. Ay dökülmeye başladı ve inanılmaz dökülüyor
karimle MerveH_ bendede vardı halada var ama ilk 5 ay filan aşırı döküldü 9 ay gecti halada az dökülüyo d vitamini alıyodum onun etkiside ola bilir bilmiyorum
ladybird0002 4.5 ay oldu doğum yapalı doğumdan beri saçlarım dökülüyor ve aşırı şekilde hem banyoda hem sonrasında . Evde sürekli saçlarımı toplamama rağmen heryerde saç görüyorum sinirlerim bozuldu 🤦🏻♀️ Eczaneye takviye sorayım bende
esoss22 ladybird0002 elenatal 3vermsiti kadin dogum doktorum pek ise yaramadi yada yaramis hali bumu bilmiyrum cok dokukuyo cunku eczane sordum eniyisi elenatal ddi