MerveH_ Kizlar dogum yapalı 1 yıl oldu neredeyse ilk doğumundan sonrada çektim bu dökülmesini ama sanki hiç saçlarım çıkmıyor gibi sürekli dökülüyor aylardır saçlarım bi türlü uzamadi sizce normal mi
kubrazey110 4 ay oldu doğum yapalı hem duşta hem sonrasında öbek öbek dökülüyor çok üzülüyorum😔 MerveH_
nilikonunannesii MerveH_ 4 ay önce doğum yaptım avuç dolusu geliyor elime artık sinirden ağlıyorum toka önceden tutmuyordu o kadar kalındı şuan lastik tokayı 4 tur döndürüyorum o kadar azaldı takviye kullanmaya başladım inşallah yakında yararını görürüm.
mehmetcinar Benim inanılmaz döküldü 1yıl geçti şuan baya çıkıyor çok bebek saçım var. Takviye almanızı ve kan testi vermenizi öneririm.
annayimbenanna MerveH_ ben magnezyum çınko calcium b12 biotin alıyorum ve bir tane şampuan kullanıyorum baya baya bebek saçım çıktı.
mehmetcinar beybimmm eczacım harika bir megnezyum verdi ama tam ismini hatırlamıyorum hem enerji verecek dedi hemde o uyku halin falan gidecek dedi doğruda oldu. Sizde danışın bence güvenilir doktorunuz eczacınız varsa. Benim çok şanslıyım ki harika bir eczacı arkadsım var(ben emzirmiyorum o yüzden takviyeler hep bama göre)
busraosmanayaz kubrazey110 benim fenayım ya hafta 5 aylık olacağız 4. Ay dökülmeye başladı ve inanılmaz dökülüyor
Mlsyhn 2.5 aydır avuc avuc dokuluyor saclarim sabirla durmasini bekliyorum incecik kaldilar oyle 30 40 tel degil bildigin el attigin yer avcuna geliyor fena halde saclarim umarim duzelirler. Bu arada ben vitamin kullaniyorum🫠
Acargun Gebelik döneminde hiç dökülmeyen saçlarım doğum yaptıktan sonra benim de her gün kayda değer bir şekilde dökülüyor biberiye suyunu denemeyi düşünüyorum oldukça da yapımı basitmiş hem de bakalım belki faydası olur dökülmeye
rachelgreen_ Benim bebeğim de 4 aylık 15 gün önce başladı aşırı dökülüyor kan değerlerim normal çıktı ama var mı bir çare bulan multivitamin ve çinko kullanmaktan başka bir şey gelmiyor aklıma biotin kullanıp fayda gören oldu mu bir de?
esoss22 rachelgreen_ benimde 4.5aylik bebegim 3.5aylikken basladi fena dokuluyo kan tsti verdim demir eksik cikti zaten dogumdan beri demir ve kadin dogum.doktorunun verdigi elenatal 3u kullaniyodum ona ragmen felaket dokuluyo