Fulyy evden dışarı çıkacak Hergün hastalık durumu yine olacak onun haricinde kreşin dezavantajı olduğunu düşünmüyorum daha aktif kendini geliştirici zaman geçireceğini düşünüyorum bence çocuklar görerek gelişiyor oyun kurma yemek yeme konuşma gibi şeyleri kendindne daha iyi yapan çocuklardan öğrenebilir evde bakıldığında alan çok kısıtılı Tv ile temas etmek yerine kreş değerlendirilmeli şahsi fikrim tabiki