Eylülde oğlum 31 aylık olacak ve ben işime dönecegim eşimle kararsız kaldık benim işime yakın bi kreş var oradan memnun olan arkadasım da var.Ayrıca tanığımızın çocuğuna bakan bakıcı abla da boşta kalacak seneye , özellikle tecrübeli annelerden fikir istiyorum ben bakıcıdansa kres taraftarıyım aslında