serros begonya1 anne sütüyle destekliyormusunuz benimdr kızım 2 aylık anne sütü veriyorum genelde ama mama takviyesi yapıyorum max 2 ölçek içiyor normal mi acaba kilo alımı az diye dr takviye yap dedi kafam cok karışık
serros aybukesimsek anne sütüyle destekliyormusunuz benimdr kızım 2 aylık anne sütü veriyorum genelde ama mama takviyesi yapıyorum max 2 ölçek içiyor normal mi acaba kilo alımı az diye dr takviye yap dedi kafam cok karışık
aybukesimsek serros o şekilde yapıyorsan az bence canım çok yok anne sütü ile besleniyorum 3 buçuk ay bendi şimdi yık
serros ayyucebozt anne sütüyle destekliyormusunuz benimdr kızım 2 aylık anne sütü veriyorum genelde ama mama takviyesi yapıyorum max 2 ölçek içiyor normal mi acaba kilo alımı az diye dr takviye yap dedi kafam cok karışık
ayyucebozt serros evet veriyorum anne sütü ama mamadan daha az öğün veriyorum. Bence anne sütü içip üstüne 2 ölçek mama içmesi de çok yeterli 2 aylık bebek için
aybukesimsek serros ay uyku sersemi neler yazmışım siz demişsiniz ya iki ölçek falan veriyorum diye öyle yapıyorsanız bence az benim oğlum 4 buçuk aylıkken emmeyi bıraktı sadece mama ile ilerliyoruz şimdi biraz ek gıda alıyor
Pinrrr Twingirlmom16 bende kullanıyorum onu sebze çorbasına bile katıyorum hatta gündüz bu sayede kilo aldı şükür
Pinrrr ayyucebozt evet aldiriyo benimki sadece geceleri emiyo gunduz mama ve ek gıda olarak gidiyoruz