Dedektifgadget yani bana kalırsa boşuna çocuğunuzu ağlatıp kan aldırmayın abartılacak kilosu yok şuana kadar birçok doktor değiştim bi tanesi bile kilosu çok fazla obezite olabilir demedi ama tabi doğum kilosu var aylık kilo takibi de önemli bu konuda