bendenbirtanedahayok benim oğlum da tombik bir bebekti. Yaşını bir hafta geçti geçmedi kalktı yürüdü daha da tutamadık 😂şuan 3 buçuk yaşında gelişimi yine önde ama 1 yaşından sonra önceye göre kilo alımları baya bi yavaşlıyor. Şuan 6 ay da 1-1 buçuk kiloyu anca alıyor mesela. Çok şükür sağlığı yerinde bir problemi yok,endokrin de tüm testleri yapıldı hormon,şeker vs herşeyimiz gayet normal. Demem o ki takılmayın,her tontini bebek sağlıksız olacak diye birşey yok aynı şekilde zayıf bebekler için de geçerli bu tabiki. Önemli olan tek şey sağlıklarının yerinde olması ☺️