-efe- parmağınız içindeykende emmedimi parmağımı çektiğim an atıyordu benimki hep tuttum. Birde doktor arkadaşı, arkadaşıma( 3 aylık bebek bu arada) üst damağına değdire değdire 1 saatte tutturmuş öyle demişti tutmasaydı onu deneyecektim.bazende ne yaparsan yap tutmuyorlar işte.