Arkadaşlar 20 günlük bebeğim var sütümün geldiğine eminim ama bebem sürekli memede 40 dakika emiyor bazen bi saat dinlene dinlene bile emse 25 dk rahat emiyor yinede on dakka sonra meme versem hiç emmemiş gibi saldırıyor resmen memede uyuyor, birakılorum yerine hemen ağlıyor biz sürekli memede kalıyoruz artık iyice bunaldım dikişyerlerime mi yanayım, gögüs yaralarımamı yoksa bu durumamı şaşırdım emzirip yerine bıraksam hmn ağlar susmaz emzige karşı olduğum halde bile bazen emzik veriyorum sürekli ağzından düşürüp ağlar o kadar çaresiz hissediyorum ki artık sizler nptnz nasıl yapıyorsnz