kumci humosummm biberon hiç tutmuyor içmediği için de süt geri gitti o yüzden ben de bıraktırdım bugün hiç emzirmedimm:( inan bu kadar uzun süre emzirince de bıraktırmak zor oluyor çok zorlanıyorum tüm bağımız kesilmiş gibi
minikkurabiyee kumci bende 4 sefer vuruluyorum şuan hamilelikte 1 di son dönemde 2 olmuştu şuan vae mı şekeriniz
minikkurabiyee kumci ya çok şükür ben de kaldı hatta ocak ayında yoğun bakıma bile girdim yüksek şekerden 😢