kumci kızım 1 yaş 2 aylık şükürler olsun bu güne kadar emzirdim bebeğimi ama 2 gündür emmek istemiyor versem de çıkarıyor sanırım emzirme dönemimiz sona eriyor 🥺 bu süreçte sanırım ben çok üzüleceğim.. siz nasıl atlattınız?
minikkurabiyee kumci kızım bu ayın 23 ünde yaşına girecek ama biz geçen aydan maalesef ki emzirmeyi sonlandırdık yoğun bakıma girdim bir sürü ilaç tedavisi aldım zaten 4 gün boyunca emmişti mecbur kesmek zorunda kaldım ve hala çok üzgünüm ve kendimi suçluyorum 😔🙁
kumci minikkurabiyee sizin için de çok üzüldüm gerçekten bu durum beni de çok yıpratıyor gözlerim dolu dolu yazıyorum bu satırları 🥺
kumci aysebb bilmiyorum ki tam yemeğe geçtiği için sütüm de az geliyor belki o yüzden istemiyor olabilir mi? ya da çok mu doyuruyorum karnını acaba? ama sütüm de çok az geliyor yani 7-8 fırt falan. yemek yedirmesem sütümle de doymaz aç uyursa diye endişe ediyorum 🥺
minikkurabiyee kumci emzirmek dünyanın en güzel duygusu ama olmayınca olmuyor bende ilk hastaneden çıktım gecesinde kızım ağladı ben ağladım ve halada içimde büyük vijdan azabı var
kumci humosummm yaşamadığım için bilemem tabi ki o durum da zordur fakat bu kadar uzun süre sonrası emzirmeyi bırakmak daha zordur gibi geliyor :(
humosummm kumci yani tabiki zor ama senin bı tesellin olsun bu ya hiç emmeseydi inan bazen kızıma bakınca gözlerim doluyo diyorum keşke birazcık daha anne sütü içseydi diye. Sağım yapıp biberonla vermeyi dene istersen
kumci humosummm biberon hiç tutmuyor içmediği için de süt geri gitti o yüzden ben de bıraktırdım bugün hiç emzirmedimm:( inan bu kadar uzun süre emzirince de bıraktırmak zor oluyor çok zorlanıyorum tüm bağımız kesilmiş gibi
Bebekanneesi minikkurabiyee günde kaç öğün yiyor benimde durumum buna benziyor sanırım emmiyor kızım neler veriyorsunuz 22 Şubat’ta bir yaşına girecek
minikkurabiyee Bebekanneesi ilk önce kahvaltı veriyorum kahvaltıdan sonra eline meyve salatalık havuç veriyorum öğle uykusuna yatıyor o şekilde öğlen ya çorba ya muhallebi yapıyorum 3 4 gibi bi ara öğün yapıyorum yoğurdun içine meyve falan katıyorum akşam yemeğini 7 gibi bizimle yiyor 9 da da yatmadan önce uyku maması yapıp veriyorum benim kızımda 23 ünde girecek 🥰
minikkurabiyee Meri-Mel aminnn cümlemize inşallah çok kötüydü Rabbim kimseye yaşatmasın hiç bir evladı annesinden annesinide evladından ayırmasın inşallah
Meri-Mel minikkurabiyee Amin inşallah canım amin Allah’ım tüm annelere güç kuvvet sıhhat versin gerçekten çok zordur elinde olan bir durum da değil kafana takma üzme kendini kesinlikle bazen bazı şeyler yaşandi ise vardır sebebi insAllah bu en uzun ayrılık olmuştur daha da ayrılmaz hep mutlu sağlıklı huzurlu olursunuz
minikkurabiyee Meri-Mel aminn canım evet elimde değildi ama biraz benimde boşvermişliğim vardı çok hafife aldım doğumdan sonra ne doğru düzgün kontrole gittim ne iğne vuruldum evet en uzun ayrılıktı hiç ayrı kalmadıkki 1 saat bile nere gitsem yanımdaydı hep aminnn canım çok teşekkür ederim