Myneymis ev halkının yiyebileceği kadarını yapmak israftan kaçınmaktır, takdir ederim. Ama misafire adam başı ya da x2 gibi sayıyla yapmak cimriliktir. Bizim kültürümüzde misafirperverlik ve ikram çok önemlidir. Ben yaptıklarımı masaya götürüyorum, hangisinden ne kadar arzu edersiniz buyrun, rahat olun diyorum, servislerini yapıyorum, dileyen kendisi alıyor. Hiç de yemek ziyan olmuyor.