Myneymis bende öyleyim. Yemeği bile az yaparım kendimize. İkramları da kaşırsa atmam. Buzluğa kaldırırım. Fazla çorba yaptıysam kavanoz ile vakumlar sonra yeriz. Yani israf etmeye ne gerek var. Ben mesela misafir gelsin bir şeyler hazırlayım, evimde yemek yensin çok severim. Bi kere cimri olsanız çeşit çeşit hazırlamazsınız bile. Günahtır bi kere çöpe yiyecek atmak. İnsanlar bir ekmeğe muhtaçken sizin ziyan olmasın diye böyle tedbirli davranmanız çok hoş
🥰❤️