hanim1234 Nedenini bilmiyorum. İyileşme süreci uzundu, evet. Yaklaşık 4 hafta sürdü. iyileşme süreci, ameliyat öncesi yaşadıklarım kadar zordu diyebilirim. Ama 4 haftanın sonunda artık çok iyiydim. İyi ki olmuşum o ameliyatı. Burada bazen okuyorum, şu kadar aydır çekiyorum, şu kadar senedir yaşıyorum diye yazanları. Benimki bambaşka bir şeydi demek ki, ben 1 ay bile katlanamadım. 10 günlük sezaryenli halimle ameliyata girdim. Size de çok geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.