ZeyooZ Birisii evet canım hep böyleydi hep çok hareketliydi 8aylık emekleye başladı emeklemeden önce de kucak devamlı hep gezdir beni diyodu hala da kendi kendine oynamıyor
zumramomm Birisii bizde Hafta sonundan beri öyleydik ne duruyor ne uyuyor ne de oturuyordu.birden ne oluyor bende anlamadım 2gundur biraz iyiyiz şükür 7.5ayligiz
sabirsizbebek15 Birisii biz varız. Kıpır kıpır. Yataktan düştü kaşla göz arasında. Altını değiştirmek bir bela zaten. Özellikle 3 gündür huzursuz herşeye ağlıyor uyku düzenimiz berbat oldu gece sürekli ağlıyor
Smrenes 7 aylıkken kurtarıcım yürüteç olmuştu çok hareketli Bi oğlum var ama benimki ayakta durmaya başladığı için koyuyordum o beni baya rahatlattı..
Smrenes Birisii büyüdü çok şükür 1 yaşında yürüyor baya fark etti o zamandan artık eskisi kadar kucak bebeği değil bağımsız oldukça gezmek yalnız başına oynayabiliyor