bebeklerrr doktor yüzünden oldu ama bu yaramamış diyip dene mamaları hangisi ona yararsa onda devam et dedi bende denedim bebelac ve bebelac goldu hiç sevmedi kustu onlarda aptamil gaz yaptı sma optopri başta severek içti sonra onuda kustu aptamil ar reflü maması kullanıyorum şuan normal her hangi bir mama verince kusuyor