Kızlar çok uzatmadan anlatmaya çalışacağım inşallah becerebilirim. 57 günlüğüz kız bebek 3200 doğdu hipp aptamil prosyneo bebelac gold normal bebelac sma optopri hepsini kullandım çeşitli nedenlerden dolayı ve kilo alımı hep yavaş gitti vs vs daha sonra kızımda 2 buçuk haftadır bir kusma başlamıştı doktora gittiğimizde tahliller ultrason vs derken hiç bir sorun çıkmadı reflü var dedi aptamil ar mama verdi şükürler olsun kusması düzeldi artık beslenemeyecek kadar kusuyordu her beslenme sonrası oluk oluk çıkarıyordu o yüzden kilo alımı daha da yavaşladı aptamil ar mama sanırım kabız yapıyor elimde normal aptamil var doktor boşa gitmesin iki ölçek ar mama iki ölçek normal mama koy ver dedi ar mamayı aldığım gün kızım artık kaç günün açlığımıdır bilemem içmeye başladı güzelcene ¾ gün boyunca yemesinde sıkıntı olmadı kusmasıda düzelmişti şimdi tekrardan başladı içmemeye kusma yok fakat asla mama içmiyor içmek istemiyor diliyle itiyor artık yine doktora götürdüm bugün demek ki acıkmıyor dedi ya nasıl olur dedim 8/9 saatt aç kalıyor 30 cc içip bırakıyor çırpınıyor resmen mama içerken diyorum kakasını yapıyor mu dedi hayır dedim bağırsaklarını boşaltmıyor o yüzden açlık hissi olmuyor dedi ama bunları böyle baştan salma yaparak söyledi burnu tıkalı üst solunum yolları enfeksiyon dedi ama sanki bunu söylerken ben rahatlayayım diye söylemiş gibi hani ben illa bir sorun var demeye getiriyormuşum gibi davrandı ilaç yazıp gönderdi. Fakat gerçekten normal dedi çiş sayısı bugün 1 bez düşünebiliyor musunuz henüz 2 aylık bile değil günde 1 bez sizce normal mi? Nolur bilenler reflüsü olanlar bebeği mama içmeyenler çözüm bulanlar banada öneride bulun ben ne yapayım? Nasıl bir çözüm bulacağım bu duruma biberondan mı mamadan mı yoksa hastalıktan mıdır? Daha önce de zorla içiyordum zaten o yüzden anlayamıyorum neden içmediğini hani desem ki daha önce iştahlı lokur lokur içiyordu şimdi hastalıktan içmiyor diyeceğim tamam ama asla başından beri öyle bir çocuk değil. Şimdi size bir diğer soruyu sorayım sma comfort gaz yapmıyormuş sanırım onu alsam içine aptamil ar mama yani reflü için olan mamayı ölçek olarak koysam sıkıntı olur mu?