Teletabianteni benim bebişte 3ay 14 günlük, gördüklerime bende bazen takılıyorum yok dönmesi yok tummy time, mesela bir gram sevmiyor karnının üstüne geldiği gibi avaz avaz bağırıyor, insan evet bi merak ediyor acaba ne zaman yapıcak sağlık mı diye ama hiç dert etmeyin ben bebekken emeklememişim bile annem yapamıyodun diyo şimdi bebeğim var boşverin 😁🧿🙏🏻